Το overcut και το undercut είναι δύο στρατηγικές pit stop που χρησιμοποιούνται στη Formula 1 για να κερδίσουν θέσεις στον αγώνα μέσω της σωστής διαχείρισης των pit stops. Το overcut αναφέρεται στην τακτική όπου ο οδηγός παραμένει στην πίστα για έναν επιπλέον γύρο πριν από τον αντίπαλό του, ελπίζοντας ότι τα φρέσκα ελαστικά θα του προσφέρουν καλύτερη απόδοση και θα του επιτρέψουν να κερδίσει θέσεις όταν κάνει το pit stop. Από την άλλη, το undercut συμβαίνει όταν ο οδηγός μπαίνει νωρίτερα στα pit για να αλλάξει ελαστικά, εκμεταλλευόμενος τη χαμηλότερη αντίσταση του αέρα και την καλύτερη πρόσφυση των φρέσκων ελαστικών για να προσπεράσει τον αντίπαλο πριν εκείνος κάνει το pit stop. Και οι δύο στρατηγικές εξαρτώνται από τη διαχείριση των ελαστικών και τη σωστή εκτίμηση της χρονικής διαφοράς που μπορεί να προκύψει από την αλλαγή των ελαστικών, ενώ επηρεάζονται από τις συνθήκες του αγώνα, την κατάσταση του δρόμου και τη θέση στον αγώνα. Η επιλογή της σωστής στρατηγικής pit stop μπορεί να είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την επίτευξη μιας νίκης ή την αποτυχία της στρατηγικής.